ماموریت

نمایندگی ممتاز ۱۸۱۵ با مرکزیت فروش و خدمات پس از فروش خودرو های سبک ایران خودرو واقع در استان آذربایجانشرقی (تبریز) با بهره گیری از سرمایه انسانی متخصص و با تجربه و بکار گیری تکنولوژی مناسب برای پاسخگوئی به نیازهای مراجعین خدمات پس از فروش و متقاضیان خودروی استان آذربایجانشرقی و نیز همکاری و رفع مشکلات سایر نمایندگیهای منطقه شمال غرب کشور فعالیت میکند .

چشم انداز ما

تبدیل شدن به یکی از ده نمایندگی برتر و قابل اعتماد در فروش خودرو و ارائه خدمات پس از فروش بین تمام نمایندگیهای ایران خودرو در سطح ایران تا سال ۱۴۰۲ آرزوی ما است .
در جهت تحقق این آرزو اهداف کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خویش قرارداده ایم :
– تکمیل و ارتقای تجهیزات به لحاظ کمی و کیفی در جهت ارائه خدمات موثر
– بهبود محیط کار و حفظ آراستگی آن
– ارتقای سطح اثر بخشی آموزش ها و توسعه مهارت کارکنان
– ارتقای شیوه رسیدگی به نظرات یا شکایات مشتریان در جهت تامین نیازهای مشتری و جلب رضایت بیشتر

رسول-قائمیان---رئیس-هیت-مدیره
چند کلمه از رییس شرکت

بنیانگذار این شرکت حاج رسول قائمیان در دیار دلیران آذربایجان شهر اسکو در سال ۱۳۱۸ چشم به جهان گشود .

ایشان پس از اتمام دوران تحصیل پا به عرصه اقتصاد گذاشته و پله های طرقی را پی در پی طی نمود .

در سال ۱۳۴۶ نمایندگی شرکت فیات ایتالیا را اخذ کرد وبعد از چند سال  بدلیل اتمام قرارداد شرکت مادر در سال ۱۳۵۲ نمایندگی شرکت ایران ناسیونال را اخذ نمود  و تا سال ۱۳۷۲ همچنان ادامه داد و پس از وقفه ۶ ساله دوباره در سال ۱۳۷۸ با تاسیس شرکت خانوادگی این بار در غالب یک شخصیت حقوقی بنام شرکت سفید بام تبریز که نام خود را از بلندای سفیدی سهند برگرفته آغاز نمود .

این شرکت توسط اعضای خانواده قائمیان اداره میشود و همواره در طول این سالها با سعی و تلاش و تشریک مساعی با کلیه همکاران خود درراه ارائه بهتر خدمات به مشتریان کوشیده اند .

این شرکت در سال ۱۳۷۸ با ۱۸ نفر پرسنل شروع به کار نموده و امروز با تعداد ۷۰ نفر پرسنل همچنان در جبهه اقتصادی فعالیت میکنند

ایمیل: [email protected]
تلفن : 413-3305353
آدرس : بلوار دروازه تهران جنب آتش نشانی